Το ότι το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας είναι ίσως η συμβουλή που ακούμε περισσότερο στη ζωή μας μετά το «πάρε ζακέτα». Δε χρειάζεται, λοιπόν, να επαναλάβουμε τα οφέλη του καλού πρωινού. Θα σας δώσουμε όμως μερικά tips για το πρωινό ειδικά γι’ αυτές τις μέρες της σχολικής ανάπαυλας κρατάνε τα παιδιά στο σπίτι περισσότερες ώρες.

  1. Τα δημητριακά

Αυτό είναι το πρωινό που θα σας λύσει τα χέρια ειδικά αν τις μέρες των διακοπών τα παιδιά μένουν σπίτι αλλά εσείς εξακολουθείτε να εργάζεστε. Μπορούν να το φτιάξουν μόνα τους και να τα απολαύσουν και για σνακ αντί για κανονικό γεύμα, αναμειγνύοντας με γιαούρτι για να γίνουν πιο χορταστικά. Ενώ κυκλοφορούν και σε μπάρες, για τις περιπτώσεις που θέλουν να πάνε βόλτα με ποδήλατα, να παίξουν μπάσκετ ή ποδόσφαιρο και μετά θα ψάχνονται για γρήγορο κι εύκολο μασούλημα.

  1. Τα χειροποίητα

Αν κι εσείς απολαμβάνετε διακοπές το Πάσχα αντίστοιχες με τα παιδιά σας έχετε καταπληκτική ευκαιρία να τους συστήσετε τις χαρές του brunch. Σαντουϊτσάκια με φυστικοβούτυρο και μαρμελάδα, νόστιμα αλλαντικά και γευστικά τυριά, είναι τέλεια για να συνοδεύσουν το γάλα και το χυμό τους.

  1. Τα μαγειρεμένα

Φτιάχνει η γιαγιά φλαούνες, πίτες και άλλες λιχουδιές που αντέχουν με σωστή συντήρηση; Πείτε της να φτιάξει μια extra ποσότητα που θα έχετε έτοιμη και με λίγο microwave θα επανέρχεται στην αρχική της κατάσταση, ώστε να την απολαμβάνουν τα παιδιά στο πρωινό τους. Ψωμί και έτοιμα βρασμένα αβγά (τα πασχαλινά) θα αποτελέσουν ένα θρεπτικότατο πρωινό, για το οποίο μπορούν επίσης να φροντίσουν μόνα τους.