Τα τέσσερα δημοφιλέστερα και πιο υγιεινά φρούτα του Νοεμβρίου είναι τα μήλα, τα αχλάδια, τα ρόδια και τα ακτινίδια! Σήμερα θα εξετάσουμε τις ευεργετικές ιδιότητες του καθένα και το πώς μπορούν να συνοδευτούν!

 

  1. Ένα μήλο την ημέρα, τον γιατρό τον κάνει πέρα!

Το μήλο είναι ιδιαίτερα θρεπτικό φρούτο, καθώς περιέχει φυτικές ίνες (3-5γρ) και είναι πλούσιο σε βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία. Περιέχει ασβέστιο, φώσφορο, σίδηρο, κάλιο, βιταμίνη C, βιταμίνη A, φολικό οξύ, βιοτίνη και μηλικό οξύ.

Ένα κανονικού μεγέθους μήλο περιέχει 70-100 θερμίδες και καθόλου λιπαρά. Πέρα από αυτό, βοηθά στην πρόληψη του καρκίνου καθώς και τονώνει, τόσο το μυϊκό όσο και το νευρικό σύστημα.

  1. Αχλάδι: «Το Δώρο των Θεών!»

Το αχλάδι είναι ένα από τα φρούτα με την μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες (ένα μεσαίου μήκους αχλάδι έχει περίπου 6 gr φυτικών ινών). Τα αχλάδια περιέχουν σημαντικές ποσότητες βιταμινών C, K, B2 και B6, ασβέστιο, μαγνήσιο, κάλιο και μαγγάνιο.

Χάρη στο βόριο που περιέχουν τα αχλάδια συμβάλλουν και στην πρόληψη κατά της οστεοπόρωσης (το βόριο βοηθά τον οργανισμό να διατηρήσει το ασβέστιο).

Το αχλάδι είναι ένα από τα πιο υποαλλεργικά φρούτα!

  1. Το φρούτο της καλοτυχίας – Το ρόδι.

Το ρόδι είναι πλούσιο σε βιταμίνες (Α, C, Ε, φυλλικό οξύ), σίδηρο, κάλιο και φυτικές ίνες, ενώ είναι χαμηλής περιεκτικότητας σε θερμίδες.

Μάλιστα, ένα ρόδι καλύπτει το 40% της ποσότητας της βιταμίνης C και το 25% του φυλλικού οξέος που έχει καθημερινά ανάγκη ένας ενήλικος.

Είναι πλούσιο σε τρεις διαφορετικές μορφές αντιοξειδωτικών ουσιών (τανίνες, ανθοκυανίνες, ελλαγικό οξύ) και η συνολική αντιοξειδωτική ικανότητά του έχει υπολογιστεί ότι είναι 2-3 φορές μεγαλύτερη από αυτήν του κόκκινου κρασιού ή του πράσινου τσαγιού.

 

  1. Ακτινίδιο το θαυματουργό!

Έρευνες έχουν δείξει ότι η συστηματική κατανάλωση ακτινιδίων σε συνδυασμό με μια ισορροπημένη διατροφή, πλούσια σε φρούτα και λαχανικά, προστατεύει ιδιαίτερα τα παιδιά από την εμφάνιση ασθματικών κρίσεων.

Τα ακτινίδια είναι επίσης εξαιρετική πηγή βιταμίνης Α, αλλά και βιταμίνης Ε, που είναι απαραίτητες για λαμπερή και υγιή επιδερμίδα, καθώς επιβραδύνουν την διαδικασία της γήρανσης και προστατεύουν τα κύτταρα από φθορές.

Άλλες πολύ σημαντικές βιταμίνες που βρίσκουμε στο ακτινίδιο, είναι οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β, οι οποίες βοηθούν σε μεγάλο βαθμό στην υγιή λειτουργία του εγκεφάλου αλλά και το φυλλικό οξύ. το οποίο παρεμποδίζει τις γενετικές ανωμαλίες στα έμβρυα.

Ακόμα, τα μαύρα μικρά σπόρια στο ακτινίδιο είναι πλούσια σε Ω-3 λιπαρά, που είναι πολύ σημαντικά για την καλή υγεία της καρδιάς!

 

Θέλετε να δείτε προσφορές σε φρούτα; Τότε επισκεφτείτε εδώ, το φυλλάδιο προσφορών μας!