Όταν ακούτε όλες τις celebrities (κανονικές ή wannabe) να λένε ότι οφείλουν την καλή τους εμφάνιση στον σωστό ύπνο και το πολύ νερό, μην απορρίπτετε τις δηλώσεις ως αναληθείς. Τα οφέλη του καλού ύπνου είναι άπειρα για την εμφάνιση, την πνευματική ισορροπία και τη σωστή λειτουργία του οργανισμού. Γι’ αυτό δώστε λίγη προσοχή στα παρακάτω tips για να βελτιώσετε τις συνθήκες του ύπνου σας και να νιώθετε κι εσείς την ευεξία το επόμενο πρωί.

  1. Επιλέξτε το σωστό εξοπλισμό

Η αγορά ενός σωστού στρώματος είναι επένδυση και η επιλογή του σωστού μαξιλαριού ζωτικής σημασίας. Ανάλογα με το αν κοιμάστε σε ύπτια, πρόσθια θέση ή στο πλευρό σας, αλλάζει η θέση του αυχένα και του κεφαλιού σας. Γι’ αυτό για κάθε στάση και τα αντίστοιχα μαξιλάρια. Ταυτόχρονα λάβετε υπόψη το υλικό με το οποίο γεμίζονται. Υπάρχουν συνθετικά ή φυσικά γεμίσματα, όπως τα πούπουλα. Επιλέξτε σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας ή τις ανάγκες σας (αλλεργίες κλπ.)

  1. Σχέδια και χρώματα

Οι περισσότεροι διακοσμούμε το υπνοδωμάτιό μας σύμφωνα με τις επιταγές της μόδας ή το προσωπικό μας στιλ. Η επιστήμη όμως μας υποδεικνύει ότι υπάρχουν χρώματα ενδεδειγμένα για τα υπνοδωμάτια. Το ζεστό μπεζ, αποχρώσεις του μπλε και το λευκό καταπραΰνουν τον εγκέφαλο και ηρεμούν. Επιλέξτε τα ή συνδυάστε τα στο χρώμα των τοίχων, στα σεντόνια, τα σκεπάσματα και τις κουρτίνες.

  1. Η τελετουργία

Η τελετουργία του ύπνου μας συντροφεύει από τη βρεφική ηλικία. Οι μητέρες εφευρίσκουν μια σταθερή ακολουθία γεγονότων (1. μπανάκι 2. σβήσιμο φωτισμού 3. τραγουδάκι 4. κλείσιμο πόρτας), που εκπαιδεύει το μωράκι τους ότι είναι ώρα για ύπνο. Το ίδιο κάνετε και οι ενήλικες, για να ρυθμίσετε τον εγκέφαλό σας, στην ώρα του νυχτερινού ύπνου. Ένα μπάνιο και λίγο διάβασμα; Ένα φρούτο, λίγη μουσική και μια αγκαλιά;  Αυτοσχεδιάστε ως προς τη συμπεριφορά αλλά ακολουθήστε τη απαρέγκλιτα επί 70 μέρες, ώστε να γίνει συνήθεια.

  1. Το κλίμα

Σε περιβάλλοντα που η υγρασία είναι έντονη και οι θερμοκρασίες χαμηλές, το ξύπνημα είναι δύσκολο και το κεφάλι βαρύ. Σε αυτά που το κλίμα είναι ήπιο και ξηρό ο ύπνος είναι πολύ πιο ευχάριστος. Αν έχετε διαπιστώσει υγρασία στο υπνοδωμάτιό σας, καθαρίστε το καλά και επενδύστε σε έναν αφυγραντήρα. Αν είναι ξηρό το κλίμα στην περιοχή σας μη διστάσετε να κοιμάστε με τα παράθυρα στην ανάκλιση ακόμη και το χειμώνα, ώστε ο αέρας να ανανεώνεται όσο κοιμάστε.