Είναι γνωστό πως το πρόγευμα είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας. Μετά από την πολύωρη νηστεία του βραδινού ύπνου, ο οργανισμός μας χρειάζεται ένα τονωτικό γεύμα για να ξεκινήσει δυναμικά η μέρα.

Αυτό που ίσως να μην είναι τόσο γνωστό, είναι πως η πλέον ιδανική τροφή για το πρόγευμα είναι τα berries, δηλαδή τα μούρα, τα βατόμουρα, τα σμέουρα και οι φράουλες, τα οποία είτε καταναλώνονται σε φρέσκια ή αποξηραμένη ή ακόμη και σε κατεψυγμένη μορφή ωφελούν με πολλούς τρόπους τον οργανισμό μας. Επιπλέον, είναι η ιδανική τροφή – σύμμαχος στη δίαιτα, αφού εκτός από θρεπτικά, είναι και νόστιμα και τόσο χορταστικά, που μπορούν να μας κρατήσουν για αρκετές ώρες χωρίς άλλο ενδιάμεσο γεύμα.

Τα μούρα είναι γεμάτα αντιοξειδωτικά, που βοηθούν στην διατήρηση της καλής υγείας των κυττάρων του σώματος και ενισχύουν το ανοσοποιητικό, μειώνοντας ακόμη και τις πιθανότητες για καρκίνο. Επιπλέον, έρευνες έχουν δείξει ότι τα μούρα βοηθούν στη μείωση των επιπέδων χοληστερόλης, στην καλή λειτουργία των αρτηριών, ακόμη και στη διατήρηση του σακχάρου σε φυσιολογικά επίπεδα και στην καλή ανταπόκριση στην ινσουλίνη, που είναι σημαντικά για την πρόληψη του διαβήτη.

Ακόμη, τα μούρα είναι πολύ καλή πηγή φυτικών ινών, ενισχύοντας έτσι τον καλό μεταβολισμό, κάτι που μας βοηθά στην καλή λειτουργία του εντέρου και ταυτόχρονα μας προσφέρουν αίσθημα κορεσμού, αποτρέποντάς μας να καταναλώνουμε διαρκώς τροφές για να νιώσουμε χορτάτοι. Ανάμεσα στις άλλες θρεπτικές ουσίες τους, περιέχουν και πολλές βιταμίνες και ιχνοστοιχεία που είναι σημαντικό να υπάρχουν καθημερινά στη διατροφή μας. Μια κούπα φράουλες, για παράδειγμα, καλύπτει το 150% της ημερήσιας συνιστώμενης δόσης βιταμίνης C.

Χάρη σε όλα τα παραπάνω, τα μούρα είναι η ιδανική τροφή για όλους, με εξαίρεση όσους τυχόν έχουν αλλεργία σε αυτά ή πρέπει να αποφεύγουν τις πλούσιες σε φυτικές ίνες τροφές. Πολύ περισσότερο, προσφέρονται για κατανάλωση είτε μόνα τους, αφού είναι εξαιρετικά νόστιμα, είτε σε συνδυασμό με άλλες θρεπτικές τροφές, ώστε να έχετε ένα υπέρ-θρεπτικό αποτέλεσμα.

Ιδανικοί συνδυασμοί για τα μούρα στο πρόγευμα είναι το γάλα ή το γιαούρτι, τα δημητριακά ολικής άλεσης ή η βρώμη και οι ξηροί καρποί. Δοκιμάστε να αναμείξετε σε ένα μπολ ένα μικρό άπαχο γιαούρτι ή ένα ποτήρι γάλα χαμηλό σε λιπαρά, μαζί με τρεις κουταλιές της σούπας βρώμη, δυο κουταλιές μούρα της επιλογής σας (βατόμουρα, γκότζι μπέρι και σμέουρα ή raspberries, όπως είναι γνωστά) λίγο λιναρόσπορο ή κολοκυθόσπορο και καρύδια ή αμύγδαλα και το αποτέλεσμα θα σας συναρπάσει!

Φτιάξτε το ιδανικό πρωινό με μούρα, βατόμουρα ή ανάμεικτα φρούτα Tesco που θα βρείτε αποκλειστικά στις Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ. Δείτε τις προσφορές στο τελευταίο μας φυλλάδιο.