«Το πρωί να τρως σαν βασιλιάς»! Με αυτόν τον τρόπο μας μεγάλωσαν οι γιαγιάδες μας και δεν είχαν άδικο! Το πρωινό γεύμα είναι το πιο σημαντικό καθώς είναι αυτό που μας δίνει ενέργεια να ξεκινήσουμε την ημέρα μας. Βάζουμε λοιπόν στο διαιτολόγιο μας τα αυγά φτιάχνοντας ένα γεύμα γεμάτο βιταμίνες και θρεπτικά στοιχεία!

Τα αυγά περιέχουν πολλά συστατικά τα οποία είναι απαραίτητα για την υγεία μας. Οι βιταμίνες Β, Α, D και E που υπάρχουν τόσο στο ασπράδι όσο και στον κρόκο αλλά και σημαντικά ποσοστά ιχνοστοιχείων όπως ο σίδηρος, είναι ωφέλιμα για τον οργανισμό μας. Το πιο βασικό από όλα όμως, είναι πως τα αυγά είναι πηγή πρωτεϊνών. Αυτό τα καθιστά απαραίτητα για τη διατροφή μικρών και μεγάλων και, πιο ειδικά, για αυτούς που αθλούνται και έχουν μεγαλύτερες διατροφικές ανάγκες.

Το πιο διασκεδαστικό κομμάτι είναι ότι μαγειρεύονται με πολλούς τρόπους δημιουργώντας αγαπημένες συνταγές για όλη την οικογένεια! Ομελέτα, βραστά, μελάτα, benedict, τηγανιτά, ή ακόμα και αυγόφετες όλα προσφέρουν μια ξεχωριστή απόλαυση!

It never gets boring when it comes to breakfast with eggs!