Η νέα τηλεοπτική καμπάνια των Υπεραγορών Αλφαμέγα βγήκε στον αέρα και ενόψει του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2018, βάζει στο επίκεντρο τα όσα ζει ο ποδοσφαιριστής πριν βγει στο γήπεδο. Τον παλμό του κόσμου, την ένταση, την αγωνία προσπαθεί να μεταφέρει ο Ρομπέρτο Αγιάλα, Αργεντινός Θρύλος που πρωταγωνιστεί στο τηλεοπτικό σποτ. Δημιουργική ιδέα και στρατηγική ήταν από το Τμήμα Μάρκετινγκ των Υπεραγορών Αλφαμέγα ενώ την ευθύνη της Παραγωγής είχε η Semio Productions.