Είναι δύσκολες οι μέρες που διανύουμε. Πρόκειται για μια αβεβαιότητα που έχει ανατρέψει την καθημερινότητα μας. Θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι είμαστε δίπλα στους πελάτες μας, πανέτοιμοι να τους βοηθήσουμε με όποιο τρόπο μπορούμε.

Ακολουθούμε πιστά τις κατευθυντήριες γραμμές και οδηγίες της κυβέρνησης, και λαμβάνουμε όλες τις κατάλληλες αποφάσεις για να προστατεύσουμε τόσο τους πελάτες όσο και τους συνεργάτες μας.

Λόγω του αυξημένου αριθμού κλήσεων, emails και μηνυμάτων στο Facebook που λαμβάνει το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών μας, ενδεχομένως να υπάρχει καθυστέρηση στην ανταπόκρισή μας. Δίνοντας προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση των ευπαθών ομάδων του πληθυσμού, σας παρακαλούμε να δείτε πιο κάτω τις πιο συχνές ερωτήσεις προτού επικοινωνείτε μαζί μας, για δική σας ευκολία.

Παρακαλούμε όπως επισκέπτεστε αυτή τη σελίδα για ενημέρωσή σας.

Γενικές ερωτήσεις

 

Τα καταστήματα σας είναι όλα ανοικτά;

Τα καταστήματα μας είναι ανοικτά Δευτέρα – Σάββατο 7:00 – 21:00 και την Κυριακή 9:00 – 21:00.

 

Τι μέτρα προστασίας έχετε λάβει εντός των καταστημάτων σας;

Tα μέτρα που λαμβάνονται στις Υπεραγορές Αλφαμέγα, είναι τα εξής:

  1. Σε όλες τις εισόδους των Υπεραγορών και σε αρκετά άλλα σημεία, έχουν τοποθετηθεί αντισηπτικά χεριών και γάντια μιας χρήσης
  2. Τα καροτσάκια των Υπεραγορών απολυμαίνονται καθημερινά
  3. Το προσωπικό των Υπεραγορών εφαρμόζει αυστηρούς κανόνες υγιεινής
  4. Η διεύθυνση είναι σε συνεχή επικοινωνία με όλους τους προμηθευτές για συνεχή τροφοδοσία των Υπεραγορών
  5. Ειδική μονάδα είναι πανέτοιμη για τη διαχείριση πιθανού περιστατικού μεταξύ των μελών του προσωπικού
  6. Στους φούρνους των Υπεραγορών, όλα τα ψωμιά πλέον πωλούνται συσκευασμένα
  7. Όλοι χώροι των Υπεραγορών απολυμαίνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα
  8. Γίνεται καταμέτρηση του κόσμου συνεχώς (ανά τ.μ.), εφαρμόζοντας το μέτρο ένα άτομο ανά 8τμ ωφέλιμου χώρου
  9. Τοποθετήθηκαν προστατευτικά γυαλιά στα ταμεία, ώστε να αποφεύγεται η κοντινή επαφή πελάτη-ταμία.
  10. Τοποθετήθηκαν σημάνσεις που καλούν τον κόσμο να κρατάει δύο μέτρα απόστασης και να ακολουθεί πιστά τις οδηγίες
  11. Στις εισόδους / εξόδους των υπεραγορών βρίσκονται υπεύθυνοι ασφαλείας

 

Ερωτήσεις για κατ’ οίκον παράδοση/ετοιμασία & παραλαβή/Foody

Προσφέρετε υπηρεσία για κατ’ οίκον παράδοση προϊόντων;

Αυτή την στιγμή προσφέρουμε παράδοση προϊόντων μέσω της εφαρμογής Foody σε επιλεγμένους Ταχυδρομικούς κώδικες παγκύπρια. Στόχος μας είναι η προσθήκη κι’ άλλων υπεραγορών σύντομα.

 

Δεν βρίσκω την Υπεραγορά σας στο Foody/Λέει ότι είναι κλειστή

Εφόσον μια υπεραγορά φτάσει τον όγκο των παραγγελιών που μπορεί να ετοιμάσει, τότε θα αφαιρείται από το Foody προσωρινά. Η επιλογή θα επανέλθει το συντομότερο.

 

Προσφέρετε υπηρεσία για ετοιμασία των προϊόντων και παραλαβή (pick-up) από το κατάστημα;

Προσφέρουμε μόνο υπηρεσία με κατ’ οίκον παράδοση μέσω της εφαρμογής Foody.

 

Υπάρχει όριο τεμαχίων στα προϊόντα που μπορώ να παραγγείλω από το Foody?

Έχουμε θέσει όριο στα 10 τεμάχια ανά προϊόν με εξαίρεση τα εμφιαλωμένα νερά που έχουν όριο τα 4. Βάση των αναγκών της αγοράς, τα όρια αυτά μπορεί να αλλάξουν.

Σε περίπτωση αλλαγής, θα ανανεωθεί η απάντηση αυτή.

 

Δεν βρίσκω όλα τα προϊόντα που θέλω/συνηθίζω να ψωνίζω από εσάς.

Τα διαθέσιμα προϊόντα κάθε καταστήματος είναι χιλιάδες. Έχει γίνει επιλογή 1500 προϊόντων ευρείας κατανάλωσης και ίσως να προστεθούν κι’ άλλα μελλοντικά.

 

Μπορώ να προσθέσω στην παραγγελία μου κάτι που δεν υπάρχει στο Foody;

Μπορείτε να προσθέσετε στην παραγγελία σας μόνο τα προϊόντα που είναι διαθέσιμα στο Foody. Αν πιστεύετε ότι λείπει από την λίστα κάποιο βασικό προϊόν, επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected] με το όνομα του προϊόντος και αν είναι δυνατόν και το barcode του, για να δούμε κατά πόσο μπορεί να προστεθεί.

 

Τι γίνεται σε περίπτωση που ένα από τα προϊόντα που αγόρασα δεν είναι διαθέσιμο;

Βάση των επιλογών σας, είτε θα το αντικαταστήσουμε, είτε δεν θα συμπεριληφθεί στην παραγγελία σας. Εάν έχετε επιλέξει να αντικατασταθεί, θα προστεθεί προϊόν ισάξιας ή χαμηλότερης αξίας. Εναλλακτικά εάν δεν υπάρχει ανάλογο ή έχετε επιλέξει να μην αντικαταστήσουμε το προϊόν, τότε δεν θα προστεθεί καθόλου. Το κόστος του προϊόντος θα σας επιστραφεί εντός 3 εργάσιμων ημερών στον τρόπο πληρωμής που καταχωρίσατε.

 

Υπάρχει χρέωση για την παράδοση (Delivery) στο Foody;

Η χρέωση παράδοσης διαφέρει ανάλογα με τον Ταχυδρομικό σας κώδικα. Καταχωρίσετε τον κώδικα σας στην εφαρμογή Foody, επιλέξτε την Υπεραγορα Αλφαμέγα και θα σας εμφανίσει την χρέωση.

 

Μπορώ να παραγγείλω από εσάς απευθείας και όχι από Foody;

Η συνεργασία μας με το Foody έγινε για δική σας διευκόλυνση αφού υπάρχει λίστα προϊόντων να επιλέξετε. Μπορείτε να εξυπηρετηθείτε μόνο από εκεί.

 

Πως γίνεται η παράδοση των προϊόντων ψυγείου/κατάψυξης;

Τα προϊόντα αυτά μεταφέρονται με ειδικές τσάντες.

 

Υπάρχει χρέωση πλαστικής σακούλας για την παραγγελία μου;

Ναι, για λόγους υγιεινής η παράδοση γίνεται υποχρεωτικά με πλαστικές σακούλες και το κόστος τους συμπεριλαμβάνεται στο κόστος παράδοσης.

 

Δεν έλαβα όλα τα προϊόντα που παράγγειλα

Σε περίπτωση που δεν λάβατε όλα τα προϊόντα που παραγγείλατε, θα σας επιστραφεί η διαφορά στον τρόπο πληρωμής που καταχωρίσατε εντός 3 εργάσιμων ημερών.

 

Μπορώ να αλλάξω την παραγγελία μου;

Αφού καταχωρίσετε την παραγγελία σας στο Foody, δεν μπορεί να γίνει αλλαγή.

 

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Αν είναι στο αρχικό στάδιο και δεν έχουν αρχίσει να μαζεύονται τα προϊόντα σας, μπορείτε να προχωρήσετε σε ακύρωση καλώντας την Παγκύπρια γραμμή επικοινωνίας 77000088 και έπειτα μιλώντας με το κατάστημα που καταχωρήσατε την παραγγελία σας.

Με την επιτυχή ακύρωση της παραγγελίας σας, θα σας γίνει επιστροφή χρημάτων εντός 3 εργάσιμων ημερών στον τρόπο πληρωμής που καταχωρίσατε.

 

Μπορώ να επιλέξω πότε θα μου φέρετε την παραγγελία μου;

Όταν τοποθετήσετε την παραγγελία σας, επιλέγετε ένα χρονικό περιθώριο ωρών, εντός του οποίου θα λάβετε τα προϊόντα σας.

 

Δεν έλαβα την παραγγελία μου εντός του χρονικού ορίου που επέλεξα.

Σε περίπτωση που δεν λάβατε την παραγγελία σας εντός του χρονικού ορίου που επιλέξατε, περιμένετε ακόμη 1 ώρα. Αν δεν έρθει ούτε εντός της επιπλέον αυτής ώρας, επικοινωνήστε με το κατάστημα που καταχωρίσατε την παραγγελία σας στο 77000088.

 

Θα λάβω κουπόνια PYREX και βαθμούς για την αγορά μου μέσω Foody;

Για οποιαδήποτε αγορά μέσω Foody, δεν θα λάβετε ούτε κουπόνια, ούτε βαθμούς.