Θέλετε να βελτιώσετε τις διατροφικές σας συνήθειες αλλά χωρίς να χάσετε μέρος της απόλαυσης; Εδώ σας έχουμε την ιδανική λύση και πώς μπορείτε να τα συνδυάσετε!

 

  • Πρόταση νούμερο 1:

Δημητριακά! Γίνετε πιο δημιουργικοί με τα δημητριακά σας! Δοκιμάστε να προσθέσετε φρούτα, ξηρούς καρπούς ή ακόμα και με βρώμη. Μη ξεχάσετε να τα συνοδέψετε με γάλα, μέλι, σιρόπι σφενδάμου ή γιαούρτι.

  • Πρόταση νούμερο 2:

Granola! Για τους λάτρεις των γλυκόξινων, έχετε σκεφτεί να συνδυάσετε τη granola με ginger και lime; Αν πάλι προτιμάτε πιο γλυκό πρωινό, χωρίς γλουτένη και vegan-friendly δοκιμάστε τη granola με φαγόπυρο, φουντούκια, κεχρί, σταφίδες & διάφορους σπόρους! Αν θέλετε να μάθετε την διατροφική αξία των ξηρών καρπών, ρίξτε μια ματιά εδώ.

  • Πρόταση νούμερο 3:

Muesli! Ο κλασικός τρόπος για να φάτε ένα muesli είναι να το συνοδέψετε με γάλα. Μπορείτε όμως να το δοκιμάσετε και κρύο με γιαούρτι,  να το αναμίξετε ακόμη και σε τηγανίτες, μπισκότα ή κέικ.

  • Πρόταση νούμερο 4:

Ρυζογκοφρέτα! Η ρυζογκοφρέτα είναι κατά βάση πηγή υδατάνθρακα. Τι σημαίνει αυτό; Πως για να είσαι fitness-ly correct καλό είναι να τη συνδυάσεις με λαχανικά, φρούτα και πηγές πρωτεΐνης. “Ένας ωραίος συνδυασμός ώστε να πεινάσουμε πιο αργά, θα ήταν κάποιο ημίπαχο κρεατικό ή γαλακτοκομικό, πλούσιο σε πρωτεΐνη. Για παράδειγμα, κίτρινο τυρί με χαμηλά λιπαρά ή ασπράδι από βραστό αυγό” σημειώνει ο διαιτολόγος.

  • Πρόταση νούμερο 5:

Μπάρες! Δοκιμάστε να προσθέσετε στις μπάρες σας μέλι, βρώμη, καρύδια ή μπανάνα! Αν νιώθετε πως θέλετε να κάνετε μια «απερισκεψία» μπορείτε να τη βουτήξετε σε λιωμένη μαύρη σοκολάτα, έτσι ώστε να δώσετε στη μπάρα σας, μια γεύση πιο γλυκιά!

Μπορείτε και εσείς να δημιουργήσετε το πιο πλούσιο, γεμάτο και υγιεινό πρωινό! Ξεκινήστε κοιτάζοντας τις προσφορές μας εδώ!