Όλα τα αγνά και υγιεινά υλικά σε ένα ποτήρι!

Η άνοιξη έρχεται και φέρνει μαζί της ένα σωρό δροσερά και λαχταριστά φρούτα. Ποιος είναι λοιπόν ο καλύτερος τρόπος για να τα εκμεταλλευτούμε; Να φτιάξουμε ένα δροσερό, γευστικό και θρεπτικό smoothie!

Διαλέξτε τα αγαπημένα σας φρούτα, προσθέστε γάλα (απλό ή αμυγδάλου) ή γιαούρτι, ξηρούς καρπούς, superfoods (όπως chia) και ό,τι άλλο θα δώσει την γεύση που αγαπάτε στο smoothie σας, αλέστε τα και απολαύστε τα κάθε στιγμή της ημέρας!

Κάντε το smoothie σας ακόμα πιο υγιεινό προσθέτοντας λαχανικά στα smoothies σας ανάλογα τις γευστικές σας προτιμήσεις! Τα παντζάρια, για παράδειγμα, προσφέρουν στο ρόφημα σας μια γλυκιά γεύση και είναι πηγή ιχνοστοιχείων και βιταμινών, χρήσιμων για τον οργανισμό.

Tip: Για να γίνει το smoothie σας αρκετά πηχτό προσθέστε περισσότερο γιαούρτι και μειώστε το γάλα.