Διακοπές τέλος (κλαψ), τα κεφάλια μέσα. Καιρός για επιστροφή στη ρουτίνα. Οι γονείς στη δουλειά τους και τα παιδιά στο σχολείο. Νέες προκλήσεις εν όψει, νέες προτεραιότητες και ανανεωμένο πρόγραμμα, μετά τη χαλάρωση. Για να μπείτε δυναμικά στη νέα σεζόν, είναι αναγκαίο να εμπλουτίσετε την καθημερινή σας διατροφή με υγιεινά σνακ, που θα σας δίνουν την απαραίτητη ενέργεια και τα αναγκαία θρεπτικά συστατικά για να ανταπεξέλθετε

Ίσως η πιο εύκολη, γρήγορη και πρακτική λύση για κάθε ώρα της ημέρας, το σάντουιτς μπορεί να καταστεί το ιδανικό σνακ για μικρούς και μεγάλους. Πήρε το όνομά του από τον John Montagu, Κόμη της πόλης Σάντουιτς, ο οποίος, όντας εθισμένος στον τζόγο, και προσηλωμένος σ’ ένα παιχνίδι για περισσότερες από 24 ώρες, διέταξε τους υπηρέτες του να του ετοιμάσουν ένα γεύμα που μπορούσε να φάει με το ένα χέρι και χωρίς να λερώνεται για… να μην χρειαστεί να διακόψει την αγαπημένη του δραστηριότητα. Από το 1762 μέχρι σήμερα, το σάντουιτς έχει καθιερωθεί ως ένα από τα πιο καθιερωμένα σνακ ή γεύματα σε όλο τον κόσμο, με την Wall Street Journal να το αξιολογεί ως την μεγαλύτερη συνεισφορά της Βρετανίας στη… γαστρονομία!

Πέραν της ιστορικής και γαστρονομικής του σημασίας, το σάντουιτς αποτελεί το ιδανικό σνακ γιατί εύκολα μπορεί να προσαρμοστεί στις διατροφικές ανάγκες ενός ατόμου. Ειδικότερα για τα παιδιά, μπορεί εύκολα να μεταφερθεί στο σχολείο και να φαγωθεί κατά τη διάρκεια του διαλείμματος, ενώ μπορεί να συνοδευτεί με φρούτα. Το σάντουιτς μπορεί να περιέχει αγνό βούτυρο, τυριά και αλλαντικά της επιλογής σας, ή έναν συνδυασμό αβγού και τόνου ή καπνιστού σολομού για μια πιο «γκουρμέ» επιλογή. Η κάθε επιλογή μπορεί να συνδυαστεί και με τα ανάλογα λαχανικά, όπως αγγούρι, ντομάτα και μαρούλι. Μια ενδιαφέρουσα πινελιά, ειδικά όταν πρόκειται για πιο χορταστικά σνακ, είναι τα ξιδάτα και οι σάλτσες τύπου μαγιονέζας, μουστάρδας κλπ, ενώ οι πειραματισμοί στο ψωμί, αναλόγως των προτιμήσεών σας, μπορούν να απογειώσουν και το πιο «ταπεινό» σάντουιτς.

Γενικότερα, το ψωμί, σε όλες του τις μορφές (άσπρο, ολικής άλεσης, χωρίς γλουτένη, με σπόρους, φρυγανιά, φραντζολάκι, μπριός, τσουρέκι κλπ), μπορεί να αποτελέσει το βασικό συστατικό ενός θρεπτικού σνακ, εμπλουτιζόμενο από υλικά της επιλογής σας.

Μια άλλη λύση για εύκολο και γρήγορο σνακ στη δουλειά, στο σπίτι ή στο σχολείο είναι το γιαούρτι, το οποίο μπορείτε να συνδυάσετε με δημητριακά και φρούτα, ακόμα και με μαρμελάδα ή μέλι. Το μόνο που χρειάζεται είναι να έχετε στο ψυγείο έτοιμα ατομικά γιαουρτάκια και… την απαραίτητη φαντασία για να τα συνοδεύσετε ανάλογα!

Αν πάλι χρειάζεστε ακόμα πιο εύκολες λύσεις, σας προτείνουμε τις μπάρες δημητριακών ή βρώμης, με φρούτα ή μέλι, αναλόγως της προτίμησής σας. Για ακόμα πιο υγιεινό αποτέλεσμα, δοκιμάστε να τις φτιάξετε στο σπίτι και ακολούθως διατηρείστε τις στο ψυγείο για περίπου μια εβδομάδα.

Προγραμματίστε τα σνακ της εβδομάδας για όλη την οικογένεια, με άφθονα υλικά που θα βρείτε σε μεγάλη ποικιλία στις Υπεραγορές Αλφαμέγα. Δείτε τις προσφορές στο τελευταίο μας φυλλάδιο.