Το πρωινό ξύπνημα είναι συνυφασμένο με τον καφέ. Αναμφισβήτητα, το πρώτο πράγμα που κάνετε μόλις βρεθείτε στην κουζίνα τον πρωί, είναι να ετοιμάσετε ένα φλιτζάνι καφέ. Και συνήθως απολαμβάνετε την πρώτη δόση καφεΐνης για την ημέρα στα γρήγορα, προσπερνώντας αρκετές φορές ακόμη και το πρόγευμα.

Ίσως να αισθάνεστε την καφεΐνη σαν μια καλή παρέα το πρωί, έναν φίλο που θα σας βοηθήσει να ανταποκριθείτε στο πρόγραμμα της ημέρας. Αυτός ο «φίλος» ωστόσο, μπορεί να σας αφυδατώσει και να σας δημιουργήσει νευρικότητα, για αυτό καλό είναι να τον έχετε… υπό έλεγχο. Πώς θα αποφύγετε, λοιπόν, την υπερκατανάλωση της καφεΐνης; Τώρα που πλησιάζει καλοκαίρι και ανεβαίνει η θερμοκρασία, μπορείτε να αντικαταστήσετε τον πρωινό σας καφέ με ένα smoothie, που είναι ιδανικό για πρωινό. Καταρχάς είναι δροσιστικό και έχει φυσικά σάκχαρα που θα σας δώσουν ενέργεια και θα σας βοηθήσουν να ξυπνήσετε, ενώ θεωρείται ένα πολύ υγιεινό γεύμα.

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας πρέπει να καταναλώνετε πέντε μερίδες φρούτων και λαχανικών. Τις περισσότερες φορές, όμως, παρασύρεστε από τη ρουτίνα της ημέρας, ξεχνώντας να καταναλώσετε τη συνιστώμενη ημερήσια ποσότητα φρούτων και λαχανικών. Αυτό θα μπορούσε να αποφευχθεί, αν βάζατε για τα καλά τα smoothies στη ζωή σας.

Το μυστικό για ένα πετυχημένο smoothie είναι η υφή του. Για να πετύχετε την κρεμώδη υφή, θα πρέπει να θυμηθείτε από το προηγούμενο βράδυ να παγώσετε τα φρούτα στην κατάψυξη, ειδικά εάν θα χρησιμοποιήσετε μπανάνα. Επιπρόσθετα, το smoothie σας θα γίνει ακόμη πιο γευστικό εάν προσθέσετε μια κουταλιά φυστικοβούτυρο, ταχίνι ή βούτυρο αμυγδάλου. Εκτός από τα καλά λιπαρά και την πρόσθετη πρωτεΐνη που περιέχει το βούτυρο ξηρών καρπών, θα σας κρατήσει χορτάτους μέχρι το μεσημεριανό.

Ένα άλλο μυστικό για να κάνετε τα smoothies σας ακόμη πιο υγιεινά, είναι να προσθέσετε στον συνδυασμό που θα επιλέξετε μια χούφτα σπανάκι. Η γεύση του θα «χαθεί» μέσα στα φρούτα κι εσείς θα έχετε καταφέρει με το ξεκίνημα της ημέρας να πάρετε μια γερή δόση από σίδηρο, βιταμίνη A, C και ασβέστιο.

Για να φτιάξετε τα smoothies θα χρειαστείτε εκτός από φρέσκα ή κατεψυγμένα φρούτα, γιαούρτι ή γάλα. Προτιμήστε αντί να χρησιμοποιήσετε αγελαδινό γάλα να προσθέσετε στο μπλέντερ γάλα αμυγδάλου ή γάλα καρύδας και το αποτέλεσμα, εκτός από πιο γευστικό θα είναι και πιο ελαφρύ.

Μπορείτε επίσης, αντί να πιείτε το smoothie σας στο ποτήρι να το απολαύστε στο μπολ. Το smoothie bowl, όπως ονομάζεται χαρακτηριστικά, είναι μια νέα τάση στο πρωινό, με το οποίο όλοι οι fitness γκουρού έχουν ξετρελαθεί. Αν θέλετε να το δοκιμάστε, φροντίστε να κάνετε το μίγμα όσο πιο κρεμώδες και παχύρευστο γίνεται, αλλά και να ετοιμάσετε διάφορα toppings για να το γαρνίρετε, όπως ξηρούς καρπούς, νιφάδες καρύδας, βρώμη, φρέσκα φρούτα και ό,τι άλλο επιθυμείτε.

Το ωραίο με τα smoothies είναι ότι η γκάμα των υλικών που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είναι απεριόριστη, όπως εξίσου και οι συνδυασμοί. Εκτός από ένα καλό μπλέντερ λοιπόν, θα χρειαστείτε και τη φαντασία σας!

Στις υπεραγορές Αλφαμέγα θα βρείτε τα αγαπημένα σας φρούτα, καθώς και το NutriQ Blender στις καλύτερες τιμές. Δείτε τις προσφορές μας στο τελευταίο μας φυλλάδιο.