Ένα αρχαίο ρητό λέει πως «είμαστε ό,τι τρώμε», εννοώντας πως η διατροφή επιδρά στην ευεξία και από κει στη διάθεση του ανθρώπου. Και πράγματι, πολλούς αιώνες μετά, όλες οι έρευνες συμφωνούν πως η σωστή διατροφή δεν συμβάλλει απλώς στην καλύτερη σωματική υγεία, αλλά και στη μείωση του άγχους που έχει ο σύγχρονος τρόπος ζωής, προάγοντας την ψυχική ευεξία.

Η σωστή διατροφή χρειάζεται να είναι καταρχάς ποικίλη και όχι εστιασμένη σε ένα μόνο θρεπτικό συστατικό ιδανικά, να αποτελείται από τροφές χαμηλές σε λιπαρά, ζάχαρη και αλάτι, και να περιέχει σε αφθονία σίδηρο, βιταμίνες και ασβέστιο. Βάλτε στη διατροφή σας περισσότερα όσπρια, λαχανικά, φρούτα και προϊόντα ολικής άλεσης και φροντίστε να τρώτε άφθονα και μικρά γεύματα, ξεκινώντας από ένα δυναμωτικό πρόγευμα.

Προσπαθήστε, όσο γίνεται, να αποφύγετε τα επεξεργασμένα τρόφιμα, τα οποία περιέχουν πολλές αχρείαστες θερμίδες που μειώνουν την ενέργεια του οργανισμού. Αν νιώθετε πως χρειάζεστε τόνωση, προτιμήστε θαλασσινά, φυλλώδη λαχανικά, φακές, ξηρούς καρπούς και δημητριακά ολικής άλεσης.

Μην αποκλείσετε τις λιπαρές τροφές από τη διατροφή σας. Τα ψάρια, τα γαλακτοκομικά και τα αβγά ελευθέρας βοσκής περιέχουν ωφέλιμα λιπαρά που όχι μόνο δεν παχαίνουν, αλλά αντίθετα μας κρατούν χορτασμένους κι επιπλέον αυξάνουν την ευεξία.

Υπάρχει και η επιλογή της χορτοφαγικής διατροφής, η οποία έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα ωφέλιμη, ενώ πλέον υπάρχουν και πολλές εναλλακτικές για τους χορτοφάγους, ακόμη και σε υποκατάστατα κρέατος. Αν όμως δεν είστε έτοιμοι να αποχωριστείτε το κρέας, τότε φροντίστε έστω να προμηθεύεστε κρέας καλής ποιότητας, όπως το κρέας που προέρχεται από ζώα που βόσκουν ελεύθερα στη φύση και δεν τρέφονται με ζωοτροφές.

Τέλος, τα βιολογικά (ή οργανικά) προϊόντα είναι μια ασφαλής επιλογή που σταδιακά θα πρέπει να γίνει η γενική τάση. Πρόκειται για λαχανικά που καλλιεργούνται κι αναπτύσσονται χωρίς τη χρήση εντομοκτόνων και φυτοφαρμάκων, επομένως είναι καθαρά από τις τοξίνες που πολύ συχνά εντοπίζονται –κάποτε μάλιστα σε μεγάλη ποσότητα- στα τρόφιμα. Δώστε προτίμηση στα λαχανικά με λεπτή ή  καθόλου φλούδα, όπως τα μήλα, τα ροδάκινα ή το σέλινο, τα οποία έρχονται σε απευθείας επαφή με τα φυτοφάρμακα και είναι προτιμότερο να επιλέγονται τα βιολογικά.

Κάντε ένα δώρο στον οργανισμό σας επιλέγοντας τις πιο υγιεινές τροφές που θα βρείτε σε αφθονία στις Υπεραγορές Αλφαμέγα. Δείτε τις προσφορές μας στο τελευταίο μας φυλλάδιο