Πριν κάποια χρόνια ήταν ένα από τα μάλλον παραγνωρισμένα διατροφικά στοιχεία της κουλτούρας μας. Σήμερα έχει γίνει ένα πολύ μοδάτο σνακ… Οι διάφορες εκδοχές του -από συσκευασμένα γιαούρτια με φρούτα μέχρι το frozen yogurt είναι απολαυστικές και κεφάτες. Κάποιοι πιο φανατικοί το συγκρίνουν με το παγωτό!

Δεν έχουν άδικο. Το γιαούρτι είναι ελαφρύ και πολύ γευστικό και ταιριάζει σχεδόν με κάθε γεύση στο τραπέζι. Θα το συναντήσετε ως συνοδευτικό σε λαδερά, ως συμπλήρωμα σε σούπες ή ως βάση για γλυκά. Παρακάτω θα σας δώσουμε μερικές ιδέες για το πώς να το απολαύσετε.

Δημιουργήστε συναρπαστικά dips: συνδυάστε το γιαούρτι με αβοκάντο και λάιμ ή με παντζάρια φρέσκα μυρωδικά και απολαύστε το με το κρασί σας

Χρησιμοποιήστε το ως γλάσο σε αλμυρά κέικ: ανακατέψτε το με λίγο κρόκο αβγού και αλείψτε το πάνω σε κέικ τυριού ή αλλαντικών.

Φτιάξτε πρωτότυπα ορεκτικά: ανακατέψτε το με καβουρόψυχα και τα απαραίτητα μυρωδικά και χρησιμοποιήστε το ως spread πάνω σε φρυγανισμένα ψωμάκια.

Δώστε χαρά στα μικρά σας φτιάχνοντας υπέροχα παγωτά: αναμείξτε το γιαούρτι με χυμό φρούτων της αρεσκείας σας (του πάει πολύ η βυσσινάδα) και βάλτε το μίγμα σε φορμάκια για κέικ με ένα ξυλάκι στη μέση. Στη συνέχεια, τοποθετήστε τα στην κατάψυξη και περιμένετε να παγώσουν. Τα βγάζετε από την κατάψυξη κι απολαμβάνετε.

Εxtra tip: το γιαούρτι είναι πλούσιο σε ωφέλιμα θρεπτικά συστατικά. Γι’ αυτό με τους παραπάνω τρόπους μπορείτε να βρείτε σίγουρα αφορμή να το εντάξετε στη διατροφή σας.