Αν δεν έχετε πολύ χρόνο και χρήματα για να φτιάξετε και να φάτε ένα μεγάλο, ακριβό ψάρι όπως το φαγκρί μπορείτε να πάρετε ένα φιλέτο σολομού και να φτιάξετε ένα υπέροχο και υγιεινό φαγητό!

 

Τρόπος Νούμερο 1:

Μπορείτε να πάρετε το σολομό και να τον βάλετε τον σε ένα κομμάτι αλουμινόχαρτο. Έπειτα, ρίχνετε το αλατοπίπερο, τα σκόρδο και το θυμάρι. Περιχύνετε με ελαιόλαδο και κλείστε το αλουμινόχαρτο. Προθερμαίνετε το φούρνο στους 190 βαθμούς και το ψήνετε  για μίση ώρα. Ανοίγετε το αλουμινόχαρτο, βγάζετε το φιλέτο και το περιχύνετε με τα υγρά του. Συνοδεύεται με κρέμα τυριού.

 

Τρόπος Νούμερο 2:

Μπορείτε να βράσετε τα ζυμαρικά al dente. Σε μια κατσαρόλα ή βαθύ τηγάνι ρίχνετε την κρέμα γάλακτος και την αφήνετε να πάρει βράση. Έπειτα προσθέτετε τον σολομό, τον άνηθο, τη βότκα, αλατοπιπερώνετε και βράζετε μέχρι να μαλακώσει ο σολομός και να δέσει η σάλτσα. Τέλος, σερβίρετε τα ζυμαρικά και τα περιχύνετε με την σάλτσα, πασπαλίζοντας στο τέλος με λίγο πιπέρι.

 

Τρόπος Νούμερο 3:

Αρχικά ξεπλένετε τα φιλέτα του σολομού. Στεγνώνετε με χαρτί κουζίνας, τα τοποθετείτε σε ένα τηγάνι με γρίλιες, περιχύνετε 2 κουτ. της σούπας χυμό λεμονιού και αλατοπιπερώνετε.

Τα αφήνετε να μαγειρευτούν σε δυνατή φωτιά για 8-9 λεπτά ενώ στο μεταξύ τους γυρίζετε μια φορά για να ψηθούν και από την άλλη πλευρά. Στο μεταξύ, σε ένα μπολ ανακατεύετε τη μουστάρδα, τον υπόλοιπο χυμό λεμονιού, το ελαιόλαδο, τον άνηθο και το βασιλικό. Όταν τα φιλέτα είναι έτοιμα, ρίχνετε τη sauce και σερβίρετε αμέσως. Το πιάτο συνοδεύεται τέλεια με ρύζι basmati ή με λαχανικά.

 

Τρόπος Νούμερο 4:

Απλώνετε 1 φύλλο σφολιάτας που έχετε τοποθετήσει σε βουτυρωμένη ταρτιέρα ή ταψί. Αναμιγνύετε σε ένα μπολ 200 γρ. καπνιστό σολομό, 200 γρ. τυρί κρέμα, 2 ψιλοκομμένα φρέσκα κρεμμυδάκια, ψιλοκομμένο άνηθο, 1 φλιτζάνι πλήρες γάλα, 2 αυγά, 1 φλιτζάνι τριμμένη παρμεζάνα και αλατοπίπερο. τα απλώνετε επάνω στο φύλλο της σφολιάτας και ψήνετε στους 180 βαθμούς για μισή ώρα.

 

Και καλή σας όρεξη!